Thursday, December 14, 2023

Aktivitet nga psikologia e shkollës Shpresa Qamili me nxënësit e klasave të VI me temë:
Si të arrijmë sa më shumë sukses në mësim?
  MËSOJ NGA DISA ORË NË DITË E NUK MORA NOTË TË MIRË?
   SA KOHË DUHET TË MËSOJ BRENDA DITËS QË TË MARË NOTË TË MIRË?
   NXËNËSIT ME SUKSES TË MIRË A THUA MËSOJNË KOHË MË TË GJATË SE NXËNËSIT ME SUKSES MË TË DOBËT?
Sigurisht që keni kërkuar përgjigje për këto pyetje, thjesht ka përgjigje për secilën prej tyre. Çdo nxënës mund të mësoj për të mësuar. Gjegjësisht nxënësit me sukses më të mirë, nuk mësojnë më gjatë kohë, se sa nxënësit me sukses më të dobët.Ata më mirë e shfrytëzojnë kohën për mësim, mësojnë sistematikisht në mënyrë të organizuar dhe të planifikuar.
Kanë planë çka?, kur? dhe si mësojnë ?

✅️Falenderojmë psikologen e shkollës Shpresa Qamili për këtë aktivitet të rëndësishëm për nxënësit👏




 

No comments:

Post a Comment